Obsługa klientów - jak działać sprawnie?

Kiedy nie wiesz, gdzie dodać post, skorzystaj z tej kategorii, jednak pamiętaj, że jeśli dodasz post do tej kategorii, a na forum jest inna, która pasuje do poruszanego przez Ciebie tematu - post zostanie usunięty lub przeniesiony do innego wątku (zmieni się adres url posta).
tomidś

Obsługa klientów - jak działać sprawnie?

Post autor: tomidś »

Jakie macie swoje patenty na to aby także w sposób zdalny kiedy nie każdy pracownik jest w pracy danego dnia równie dobrze prowadzić biuro obsługi klientów w swojej firmie? czy w takim przypadku może sprawdzić się takie rozwiązanie jakie oferują https://systell.pl/wirtualna-centrala-telefoniczna/ ? wydaje mi się, że to jest na tyle elastyczne, przyszłościowe i daje wiele dodatkowych możliwości marketingowych, że każdy powinien to posiadać w swojej firmie. jak to działa u was? macie? jesteście zadowoleni?
Violuś

Re: Obsługa klientów - jak działać sprawnie?

Post autor: Violuś »

Nie martw się o swoich klientów , zadbaj o swoich pracowników. Jeśli zrobisz to dobrze oni zadbają o twoich klientów. Co jeśli pracownik odchodzi? Czy jesteś na to przygotowany? Najlepiej jak przewidzisz ten moment, bo zmiany w tym zakresie - czyli fluktuacja pracowników w firmie to naturalny proces. Poczytajcie sobie na ten temat - https://commplace.pl/blog/czy-fluktuacj ... znesowych/ - to wiarygodne informacje zawarte na jednym z blogów o tematyce biznesowej.Warto z nich skorzystać.
ODPOWIEDZ